Wednesday, September 9, 2009

PENGENALAN

ASSALAMUALAIKUM!....

Wah sra bat 13 dah buat blog sape yg manage ni ...Saya la shahrizal ...kalau saya tak buat sape nak buat saya jugak la yg nak buat sbb saya nak buat heheehe ape merepek ni .Saya buat buat blog ni pon atas kebenaran Guru besar juga kalau tak , dapat kebenaran susah juga nanti ape ape hal yg tertulis tak di ketahui oleh pihak sekolah bahaya kan ..

Objektif utama ialah ingin mengumpul akiviti dan mewar warkan aktiviti2 sekolah pada pelajar2 sekolah dulu dan kini..tiada lain semata untuk kita sama melihat perkembangan sekolah kita

Hopefully kepada student2 yg baca blog ni harap2 seronok dapat lihat perkembangan sekolah kita ..dan dapat mengetahui program2 yang telah dan akan sekolah anjurkan...tunggu update seterusnya ye..wassalam

No comments:

Post a Comment